primer-fona

Меню сайту

     На базі Дашковецького навчально-виховного комплексу відбулося засідання обласної творчої групи вчителів фізики, в якому взяли участь вчителі фізики Старокостянтинівського, Дунаєвецького районів та міста Хмельницький. Темою засідання було використання сервісів Web 2.0 у вивченні фізики.

     У роботі засідання  брали участь Гудзь Віктор Володимирович – завідувач науково-методичним центром викладання предметів природничо-математичного циклу  Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти, Скригунець П.М. – головний спеціаліст відділу освіти, молоді, спорту, культури виконавчого комітету Старосинявської селищної ради, Грохольська Г.В. – методист методичного кабінету, Горох Ю.В – директор школи.

   Традиційно з презентацією освітнього простору Дашковецького НВК та побажаннями плідної роботи  присутніх ознайомив директор школи Горох Ю.В. Виступ директора супроводжувався цікавою презентацією – візиткою навчального закладу, що дало змогу учасникам семінару більш наочно ознайомитися зі школою, його вчителями та учнями.
        Про стан та перспективи розвитку освіти Старосинявщини розповів головний спеціаліст Скригунець П.М.

      Про роботу  районного методичного об’єднання вчителів фізики та астрономії, здобутки їх вихованців  розповіла методист методичного кабінету  Грохольська Г.В.,яка також  ознайомила присутніх із планом роботи семінару.

Практичну частину семінару проведено у кабінеті фізики школи. Учитель фізики Дашковецького НВК Денисенко О.І.  провів урок 9 класі «Рух та взаємодія тіл». На уроці панувала доброзичлива атмосфера. Помітно, що вчитель багато уваги приділяє мотивації учнів: діти вели пошукову роботу, виявляли бажання виконувати випереджувальне домашнє завдання,  повідомлення. Олександр Іванович вдало активізує пізнавальну діяльність учнів: використовує ІКТ супровід, організовує самостійну роботу з підготовки додаткового матеріалу до уроку, спонукає до дослідницької роботи, вчить учитися самостійно, демонструє глибокі знання з предмета. Урок відповідає програмі, правильно визначені та розв’язані навчальні, виховні та розвиваючі завдання, уміло акцентовано увагу учнів на вивченні головного на уроці, організовано роботу з формування основних умінь, навичок, інтересів учнів.

    Гудзь Віктор Володимирович – завідувач науково-методичним центром викладання предметів природничо-математичного циклу  Хмельницького інституту післядипломної педагогічної освіти зупинився на питанні “Мета, завдання та план роботи творчої групи по розробці та впровадженню методичного забезпечення для інтерактивного навчання.“

      Учня необхідно зацікавити – прийшли до висновку учасники семінару. Як цього досягти?

      Своїми надбаннями про організацію проблемного навчання на основі нових інформаційних технологій на уроках фізики поділився Денисенко О.І., який звернув увагу на те, що підвищити активізацію пізнавальної діяльності учнів у навчально-виховному процесі можна через використання сучасних інноваційних технологій. Також відмітив, що цього можна досягти тільки через доступне завдання, що підтримує впевненість у собі, повагу та визнання учня як особистості, забезпечення сприятливої морально-психологічної атмосфери в ході виконання завдань, евристичний та креативний підхід до організації навчання.

    Під час проведення майстер-класу у ролі учнів  були учасники семінару Учитель показав, як   за допомогою карток самоконтролю навчає дітей реально оцінювати себе та свою роботу, підбивати підсумки  та виділяти головне.Побувавши та ознайомившись із загальноосвітнім закладом і колективом та відчувши його теплу атмосферу, учасники семінару зрозуміли, що основне для кожного із них – полюбити школу в собі, і себе у школі! Вони побачили, як щиро і самовіддано працюють педагоги з дітьми, знаходять у цьому радість і сенс свого життя. Можливо, заради цього і варто жити у світі.

img_0947
img_0958
img_0961